En riktigt bra dag

Det kan bara hända positiva saker ibland,
Jag har varit på marknad med Dagny och Allan i Vindeln, Vi har firat mors dag och jag har ätit tårta.
Och NEJ jag är inte gravid.

Mina växter på förodling har börjat komma upp nu.

Jag har fått jättefina födelsedagspresenter, två svart fotöljer som man viker ut så man får benstöd.

Jag har hittat min mobil, så nu ska den på laddning HALLELULJA den har varit borta sen i onsdagskväll.
Och tandställningen är återfunnen.

Lyckan är total för jag vann budandet på tradera över den skitfina klänningen som jag ska ha på dopet.
Ibland får man bara ha bra dagar.
Det är underbart=)


Kommentarer
Postat av: Mona

Skriver ett stort grattis i efterskott! Kom ju hem häromdagen och glömde helt bort din dag, ledsen för det. Så bra att du haft en toppendag, kraaam till dig!

2009-05-31 @ 11:45:25
Postat av: Jezzi

Snygg klänning!!!! Kul att du vann budandet...

2009-05-31 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback