regnar

Det känns  som att jag inte har gjort något annat än att jobbat under två veckor och det har jag väl iochförsig inte.
Så jag har inte haft så mycket att skriva om för jag gör ju inget annat än att äta, sova, jobba, gå ut med hunden och vara med Anders.
Men han är mer intresserad av sitt assisance creed eller hur man nu stavar det.

Och inte har jag fotat mycket på senaste tiden, kan ha att göra med att jag mest ha jobbat när det har varit ljust ute och när jag väl inte jobbat en förmiddag så har det regnat och då har jag hellre legat i gästrummetssäng och läst krishanteringsboken och gråtit en skvätt över hur miserabelt livet kan vara ibland för folk och hur en chef ska bete sig i krissituationer och trauman.

För det är plusgrader halt och regnigt här i västerbotten.
It sucks.

Verkligen sucks.

Men Anders ska ha extra stjärnor på himelen idag för när jag kom hem då hade han köpt fyra paket med tunna färgstickers som man sätter studentlitteraturen istället för att kladda med markeringspenna.
Gör att man kan sälja böckerna om man har lust.
När utbildningen är klar.

Nästa helg blir det en växjö resa för mig och det ska bli kul.
Jag har i alla fall hunnit läsa två av fyra böcker( eller jag har 100 sidor kvar i den ena men det borde jag hinna innan tisdag i alla fall.)

Jaja vad är en bal på slottet.



Mig  när vi kastade ut pinnar förra hösten, jag gillar verkligen det här kortet och jag ser ungefär likadan ut nu=) Bara att jag inte är lika glad för att jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback