bajs fortsättning

Det är lördag och jag har ensam hälsat på svärisarna med Jenna.
Hon är stor nu våran lilla tjej( ja alltså hunden)
Sen har jag läst lite läxor och beställt resor till växjö.

Det stinker bajs ute fortfarande, undrar hur länge det tar innan den doften lägger sig, om den ens försvinner.
Behövs nog 1 meter tjockt lager med snö och då kommer ändå snön att vara bajsfärgad så mycket luktar det.

De andra två i mitt hushåll ligger och snarkar i vardagsrummet(tror jag) själv sitter jag vid datorn och snart ska jag ner och läsa mer läxor.
Det gäller att inte hamna efter från början.

Den här kursen är ju trots allt snart färdig och den nya på g

jag kan inte konsentrera mig för all bajsdoft.
Jösses , måste det stinka så hemskt.
Jenna får duscha tassarna varenda gång hon kommer in för vi vill inte ha in doften.

Sen var matte ett klantarsle idag och klippte i pulpan så nu är hela utetrappan aldeles blodig.
Det är ingen fara men endå, det känns inte så kul att ha gjort henne illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback