jenna vinterleker

Jenna är så hysteriskt rolig, hon har letat reda på en pinne som är ca 1.5 -2 meter lång som hon håller på med ute. Hon bär den det ser så kul ut för hon är typ 1/3 av pinnens längd hon kastar omkring den och ba haha.... du kan inte ta den...
Nu när det har snöat så det ligger kvar lite på market så går hon omkring och nosar på snön, konstant hopppar och busar.
Hon är verkligen skitkul.

åh det var så oerhört vackert igår när jag kom hem, det var lite vitt på marken, dimma i  hela häggnäs och solen som gick ner bakom träden. Vilken oehrhörd syn, det är få förunnat att se något så vackert.
Självklart sprang jag in och hämtade kameran, men dom bilderna har jag inte lagt in. Så det blir inga fina kort på utsikten hemifrån än. För nu måste jag verkligen åka. Ska hämta upp G innan jobbet.
Vi ska samåka, hur många vuxenpoäng är det?


jag har börjat äta havregrynsgröt med jordgubbsylt och mjölk till frukost. det är grejor det.

Nä nu mot jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback