Njutning i en liten förpackning=)

Jag har köpt ny ansiktskräm och ansiktrengöring, har tänkt bli duktig. Mitt tog ju slut långt innan sommaren.
Och det är klart jag går på reklamen, så klart jag gör.
Och så lantis jag är så handlar jag det på ica.
Japp, jag åker inte sex mil för en ansiktskräm och rengöring, jag gör bara inte det.

Så det blev nutrogena anti blackheads ansiktsrengöring och hudkräm.

Och igårkväll när jag skulle tvätta mig så var jag med om något förunderligt.
Det var peeling i den.
Och jag var inte alls beredd på det.
Så himla skönt.
Åh vad härligt det var att tvätta ansiktet och massera med dom där små kornen.
Så himla himla skönt.

Det är underbart när man upptäcker en liten förpackning med skämbort dig själv produkt som är billig och man kan göra hemma.
Det är njutning i en liten förpackning och nu pratar jag inte om några perversa saker.
Vilken upplevelse det var och hur huden reagerade på sköna känslan.

me löve!

Nu får vi se om den tar bort pormaskarna med.
Men shitpomfritt vad skön ansiktstvätten är.

Rekomenderas=)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du ser! Det är det lilla i livet som gör det!

Kramis

2009-10-04 @ 16:30:21
Postat av: ida

japp! Du är välkommen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback