bärpappan

Min pappa är här och jag har inte haft kameran uppe en enda gång.
Det är skandal.
Jag funderar på att gå och störa dem i vedgörandet( de staplar och kapar)
och ta några kort.

Sen ska jag göra i ordning mig och åka till jobbet.

På jobbet har de ordnat en stegräkningstävling.
Och jag har blivit lagledare för halva arbetstyrkan.
Det ska bli så himla kul att gå ut och gå.

Det kan man kalla en ordentlig morot.
att ta sig ut så man verkligen kommer iväg.

Doggsen är här( Daisy och Fanta) så Jennapenna är glad.
Det är kul att hon är glad.

Så jag jobbar kväll ikväll och dag i morgon.
Och på lördag åker pappa hem.
=(

Det är faktiskt hemskt roligt att han är här.
Det är bara synd att det inte finns några bär i skogen här i norrland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback