Höstlek


 
Idag har jag krattat löv, Jenna , Daisy och Fanta sprang mest ut de lövhögar jag hade rakat ihop.
Några fina kort fick jag i alla fall på bushundarna=)



Jag tycker den här bilden påminner när en häst går i den där gången som jag har glömt vad den heter.

Bollen är MIN bara så du vet skitunge, japp så tänker hon Fanta.

Jag och Allan var hemma själva medans Anders och Dagny var till Umeå.
Allan höll på att göra klart landet till  våren och jag krattade löv och frös.

Det är minusgrader här på nätterna och man får ta och skrapa rutorna om man inte sätter i motorvärmaren på bilen.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Jättebra bilder,tur att jättehunden Jenna fortfarande förstår att hon är yngst,kram

2009-10-01 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback