Saker jag älskar hemma

Jag har blivit utmanad av Johanna att visa upp saker jag älskar hemma

Så min lilla kärleksförklaring kommer här

Jag älskar hjärtat som hänger i köksfönstret, det är så fint när det är tänt i höstrusket



Need I say more



Den här skålen är Anders och den är så himla snygg och så ger den ifrån sig så vackra prismor




Jag älskar grisen, jennas favoritleksak som 9 av 10 gånger landar på fötterna



min blomma som aldrig dör, jag kan glömma att vattna den i månader och den fortsätter att leva( tror dock att det mer har med Anders att göra , han vattnar)



Min favoritförfattare Diana Gabaldon och hennes serie om Clair och Jamie Fraser
Första boken saknas dock, den har mamma lånat, för fem år sedan.
I want it back



Min bokhylla med alla böcker i , och min sjukkanin som jag fick när jag hade hjärnhinneinflamation



Jag älskar den tavlan som jag och anders har målat



Den här tavlan som hänger ovanför Jennas säng, som jag köpte på Nykvarns marknad precis när jag hade träffat Anders,
Den är så fin och fint budskap har den med
Vart du än går, ta med dig hela ditt hjärta



Mig och Anders jag älskar vårat förhållande, jag älskar honom, han är fantastisk



Mitt fotointresse och det där är bara böckerna,



Anders sjungande hamster som sjunger word med korn med jättepiipiiig röst och dessutom dansar han och splar på osynliga symbaler, han har ett helt kompband inom sig=)



Det här kortet på Tajzon där han fortfarande var frisk



Min förlovningsring och min kamera( gluggskyddet får vara substitut för kameran)



Min pilatesboll som jag använder som datastol, den gör så att jag inte får ont i ryggen och jag känner mig barnsligtfri när jag sitter och stutsar på den eller rullar runt på den=)



Jenna

Det är så svårt att välja , jag har mer saker jag bara älskar här hemma och känner mig stolt över.
Men det här är är vad jag vill visa.
Just nu

Så nu till att föra utmaningen vidare.

Visa med bilder det du älskar hemma.

Jag utmanar jezzi , Sara , sockerärtan , Uculis , Ida och mouziee


Kommentarer
Postat av: Anders

Det är faktiskt Gun som sjunger, och låten heter "Word up". ;)

2009-09-28 @ 23:27:09
Postat av: Ellinor

Jaja men den är assöt och jätterolig den lilla hamstern spela roll med petitesser det är känslan jag går på=)

Postat av: Sara

Utmaningen är antagen! =) Men du får nog ge dig lite till tåls innan fotona kommer in i bloggen, det finns mycket som slåss om min tid just nu... Men den som väntar på nåt gott!



Kram kram

2009-09-28 @ 23:59:41
URL: http://felixmatte.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej gumman! Jag antar utmaningen, ska bara se när jag får tid att plocka fram kameran, har lite mycket att stå i de närmsta dagarna! :) Och tack för stödet förresten! :) Jag har förstått att du oxå har börjat plugga, men inte till vad? kramar!

2009-09-29 @ 13:40:14
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback