Skoluppdatering

Jag jobbar helg i helgen.
Det är nästan tur det i ruskvädret.

Det här med skolan känns bra, jag har läst nästan en halv bok av den ena och en tredjedel av den andra.
Sen att jag har två böcker till som jag ska plöja igenom det är en annan femma.

Jag har även bokat in ett möte med min chef så att jag kan få hjälp med mina uppgifter eftersom jag själv inte sitter i en chefs position och absolut inte vill bryta sekretesslagen.
Så jag vet vad jag får och inte får skriva.
Det är bra att man har en hjälpsam chef.

Det är så roligt för i den boken jag läser nu ( Offentligt ledarskap) handlar precis om kommuner och deras ledarskaps svårigheter.
Det är så roligt för precis så där är det, som hon beskriver i boken.

Jag tänker inte gå in på det för det är försvårt att beskriva.
Men det är kul att äntligen känna igen sig.

Inte bara input transformationsprossesen och output.

Så idag känndes det verkligen som det lossnade för mig.
Superkul=)

Så på fredag inga samtal vid 10 tiden.
Då blir jag ledsen i ögat för då ska jag få hjälp med skolarbetet.
Tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback