Tuttjävlar och skitvårdcentralen

Jag är så jävla arg jag har en fläck under mitt bröst som känns som en jävla valnöt.( okej jag överdriver)
Så jag kan inte ha behå på mig. FÖr har jag det så slits den och börjar blöda, det blir jätteobekvämt och gör ont.

Så jag har inte haft behå på typ ett år.
Och ja jag kanske inte har världens balunser till tuttar.
En nätt C kupa.

Men man vill kunna ha behå i alla fall speciellt när man sportar. Eller promenerar intensivt men det kan inte jag.
När jag går ner för trappan här hemma går jag och håller i tuttarna för att de inte ska dunsa hjärnet.
Så ja den är iväg. Den förbannade fläcken
Anders tycker väl att det är trevligt att jag inte har någon behå.
Men jag vill ha stöd och inga hängpattar vid 40

Så jag ringde till vc och vad säger dom, mina skattebetalandepengakossor, Nej sånt gör inte vi längre.
Vi gör inga skönehetsoperationer.
Man ba hade jag velat skönhetsoperera mig så hade jag för fan opererat in silikon i tuttarna, fettsugit bort min hängmage eller opererat upp ögonbrynen till hårbotten i pannan.
Men sånt gör inte jag.
Jag vill inte ha silikon i tuttarna.

Jag vill ta bort en jävla fläck under tutten som gör att jag inte kan motionera eller ha behå på mig.
Den är i vägen, skaver och blir irreterad.
Men nejdå det är en skönhetsoperation.
ååååååh jävla puckon!




Här är den helvetesfläcken, och ja det där är min tutte.
Den står ut flera millimeter skitsaken och sitter precis där bygeln sitter.

Så himla irreterande.

SÅ nu har jag ringt privatvården och ska betala själv för en jävla grej som jag tycker mina skattebetalande pengar ska gå till.
900pix för att kunna ha behå igen.
Jag ska ringa efter jag har varit nere i växjö och boka tid.
För dom är det inga år av väntetid.
Nä ringer du en vecka innan så ska du garanterat få tid under den veckan eller senast onsdagen efter.

Härligt med privatvård.
Det är servise.
Synd bara att jag måste åka 6 mil för servisen.

När allt detta är över ska jag unna mig en fin behå som ger rätt stöd och gör att mina axlar och rygg inte värker för att jag får stöd för tuttarna de fina.
Så det så!

Kommentarer
Postat av: Sven

Sådant kan man fixa själv, ta en stor nagelknipssare för in leverfläcken i nagelknipssaren, pressa ihop nagelknipssaren.

var beredd med papper då det blöder en hel del.

Ta lite HB och torka rent såret med, sått på en plåster lapp.

Nästan gratis och man kan göra det hemma.

2009-09-17 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback