brunt på morgonkvisten

Anders skrek på mig innan klockan ringde.
ELLINOR KOOOOOM.
Jag log och sov i godan ro men slet upp mig tänkte vad är det nu då.
skulle sätta handen på sängkanten men såg dubbelt för jag höll på att vakna och missade.
Brak i golvet, höll på att hamna på mobil, bok och glasögon som låg nedanför sängen.
Jag såg fortfarande dubbelt när jag satte på med glasögonen och gick  ut i hallen med kläderna i ena handen.
Han gapade fortfarande efter mig.

Och vad ligger på hallmattan i hallen en jättestor lös skit.
Stackars jenna är magsjuk.
så jag fick torka bajs medans anders gick ut med henne. Sen fick han slänga skiten i soptunnan ute vid  vägen och jag stoppade mattan i tvättmaskinen. och torkade golvet.

Nu vet vi alla fall skillnaden mellan de små skitarna som var på övervåningen efter helgens magsjuka och jennas magsjuka. Jösses vilken hög.

Inte det roligaste att göra på morgonen.

Nä nu ska jag äta frukost panikplugga och sen åka till rosemarie=) och sen till jobbet.
Jag börjar jobba kl 1300



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback