cykling del 2

Idag har jag och Jenna varit ute och cyklat nu på morgonen.
Så mycket enklare det var andra passet och när marken är frusen efter nattens kyla.
Det är faktiskt hemskt roligt att cykla.
Jenna verkar tycka det med.
Vi är helt leriga när vi kommer tillbaka hon och jag. Så vi har duschat.
Eller ja man kan ju inte duscha hundar för ofta så jag har bara sköljt av henne med vatten.
Men jag har duschat med tvål och shampo och balsam.

Jag har beställt böckerna nu till uppsatsen. Så det är ju toppen.
Nu ska vi bara se om dom är något att ha och jag hoppas att jag kommer kunna klara av att skriva klart uppsatsen till i maj.
Men vi får ju hoppas på det.

Jag får anstränga mig lite mera.
Det går nog att få ihop bara jag får boken.
Den skulle komma på torsdag och då kommer det bara säga svisch i helgen och så är jag klar hoppas jag.

Jag börjar jobba vid 15.00 idag. så jag kanske kan få lite gjort nu på förmiddagen.

Det ska faktiskt bli skönt med sommarlov även om jag inte har planerat den i detalj.
Jag vet inte ens om jag får semester en. Jag borde ju få det.

aja nu mot skolarbetet=)

Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Jag skulle gjort det idag och även lägga ut en första bild på min otroligt röda läppar, haha. Men batterierna till blixten dog så vi får ta det en annan dag men det kommer. När får ni veta om ni komr till Västerås elr ej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback