En gång när jag var liten



Okej är hon inte något av det sötaste ni sett.
Inte för att vara självgod men det är jag på bilden

Jag gick ut och letade kartonger i ladan och hittade de här bilderna som mamma hade lagt ner.
De är provkartor  inför min dopbild.
Japp jag var stor när jag döptes.
6-7 år sisådär.




Och lockarna är mina. Har dom kvar  på skann ( haha norrländska och värmländska i ett va)
fortfarande även om håret gått från lintott till rödtott.

Jag visste inte om att dom fanns. Så nu har jag tagit kort på korten.
Med mobilkameran bara för att ni ska få se.
Gillar verkligen barnvagnen jag håller i med.
D

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej hjärtat!

Du var inte mer än runt tre år här. det är en polis som hobbyfotograferade som tog dessa kort på dig.

Kramis

2010-04-26 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback