Utkast: April 28, 2010

Det är nog inte rikigt min dag idag.

Först åker jag och besiktar bilen. Och får tvåor på kullagrena fram de måste bytas och bettan min lilla bettan behöver en ombesiktning.

Sen på vägen hem så har frosten släppt sitt välde över vägen och vad händer då, jo bilen blir lika lerig som innan jag tvättade den igår.

Efter det inser jag mina begränsningar. Jag kommer inte hinna klart med min uppsats nu i vår. Så det får bli till hösten.
Så nu ska jag ringa till Programansvarige och höra om det går bra.

Det är inte helt och hållet mitt fel. Min handledare har varit borta mycket och då står man still eftersom man måste ha godkännande och svår att få tag på och inte förklarat tydliga regler. men det är ändå ingen ursäkt och jag blir så himla besviken på mig själv.
Även om jag vet att jag är inte den enda som kommer att komma in med den till hösten och det är "vanligt" men det känns så surt ändå.
Det är första gången jag blir sen med ett skolarbete och jag vet att jag till hör 1 av de där åtta av nittiofyra som aldrig lämnar in sent.
Men den här utbildningen är så himla viktig för mig.


HIMLA
VIKTIGT

Det är bara det att jag mailade min handledare och frågade om det gick bra att lämna in i dag.
För att det ska vara ute på BB(blackboard) den 1/5 så jag hinner ändra på de synpunkter hon har.
Och då får jag till svar:

Jag vet inte om jag hinner det. För som handledare har du tre dagar på dig att läsa studentens arbete och jag är ledig på fredag och sitter i möten hela torsdagen.
Man bara tack då är det inte en chans att jag kan lämna ut den på bb den 1/5 för hon kommer inte ha hunnit med det före tisdag. Och det har hon inte sagt till mig att dom ska ha tre dagar på sig.

Och hon har ju varit på "semester " och ej anträffbar sin i början av mars. och då står man still.
Fick tag i henne i torsdags första gången.

Jag är bara så less.

Men jag ska i alla fall skriva klart den och göra allt annat för jag ger inte upp bara för att hon inte vill handleda ordentligt.



titta bettan var faktiskt i tvätten igår. Jag lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback