hur listan gick

Hur det gick med listan

1. Beställ kurslitteratur(blev avbruten igår) check, blev inte avbruten och nu är den beställd pjuh! Så då borde jag få den under nästa vecka

2. Köp en pärm eller leta upp en och förbered LNU årskurs 2 så jag har alla papper organiserade. nope
3 Köp index till pärm nope

4. Bli klar med det sista på uppsatsen. hahahahaha nope men jag har börjat rätta del 2 och flytta om stora delar så på god väg

5. skicka in uppsatsen till handledaren :-( eh såg du föregående punkt

6. Klipp gräsmattan med åkergräsklipparen- Japp det har jag

7. Försöka lära mig UMUs plattformsteknik, hur tar jag mig in igen? Jag lyckades igår? Nope inte varit inne där idag

8. Börja läs kurslitteraturen från LNU och sätt mig in i de nya uppg så jag kan börja med dem-  Nope inte det heller se punkt 4

9. Beställ hotellrum till mig och E vi ska dela=) på måndag ska det bli gjort

10. Tvätta kläder- Check även om det finns mer kläder att tvätta

11. Städa huset- Nope klippte gräsmattan

12. Gör i ordning kurslitteraturen från förra året. Ska skriva in med blyerts vilka kurser jag hade böckerna till.- Nope

Fast jag har gått en 7 km promenad med doggen och sambon istället och det är ju toppen.
Nu ska jag sova godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback