idag

Idag har jag fortsatt min lista

Plus att jag har gjord hemmagjord marinerad fetaost. ska ta kort när min mobil behagar bli fulladdad. Det är gudomligt gott och så har jag gjort klart mina bilder. jag har även hunnit kamma hunden från typ en säck med hår. Att hundar hårar så mycket jag fattar inte vart dom får allt ifrån, dom borde vara pälslösa så mycket hår som dom ruggar.
Aja hon ska i duschen i morgon i alla fall. Jenna och jag med för när jenna duschar så blir det automatisk dusch för jennas matte.

Vi var till umeå idag jag och Sven, vi shoppade strumpor(åt mig och anders) och sen på coopforum. Där jag köpte index till pärm(se lista här nedanför) och mat för ett helt kompani och när vi kom hem var maten färdig och stog på bordet utomhus i solen. Så himla skönt.

Aja nu börjar jag bli redo inför onsdagen på jobbet. Jag funderar på att ringa dit i morgon och höra hur det är bara för att jag är nyfiken.




här är ett av korten som jag blev klar med. tycker det är fint att fågelfröna hamnade i ett veck i klänningen.

Nu kanske jag kan visa lite kort från i sommar med=)


1. Beställ kurslitteratur(blev avbruten igår) check, blev inte avbruten och nu är den beställd pjuh! Så då borde jag få den under nästa vecka

2. Köp en pärm eller leta upp en och förbered LNU årskurs 2 så jag har alla papper organiserade. nope det visar sig att jag ska få en pärm av den snälla svågern

3 Köp index till pärm - Japp

4. Bli klar med det sista på uppsatsen. hahahahaha nope men jag har börjat rätta del 2 och flytta om stora delar så på god väg

5. skicka in uppsatsen till handledaren- På torsdag

6. Klipp gräsmattan med åkergräsklipparen- Japp det har jag igen missade lite

7. Försöka lära mig UMUs plattformsteknik, hur tar jag mig in igen? Jag lyckades igår? Japp råkade få dubbla inlogg haha nu fungerar det igen

8. Börja läs kurslitteraturen från LNU och sätt mig in i de nya uppg så jag kan börja med dem-  Nope inte det heller se punkt 4

9. Beställ hotellrum till mig och E vi ska dela- Japp, det var det sista dubbelrummet för studenter pjuh

10. Tvätta kläder- Check även om det finns mer kläder att tvätta

11. Städa huset- Nähä jag åkte till Umeå istället

12. Gör i ordning kurslitteraturen från förra året. Ska skriva in med blyerts vilka kurser jag hade böckerna till.- Nope inte det heller har skrivit uppsats ¨å hållit på i lightroom.

Så vad har du gjort idag.




Jag och Natalie som kom och hälsade på mig.

I morgon kommer det kanske mer bilder. om jag nu inte är för trött.
Vi ska riva ut vedbodens skräp och sen ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback