Vindelälvensdag



Igår var nationalälvsdagen och den firades i vindeln och ja korten kommer hamna på sne för han den där( min fästman) vägrar ge mig behörighet att administrera fotografihårddiskarna från lappen och då kan man inte vända på korten



Detta vet jag inte vad det är men dom hade grävt en stor sanhög och så satt det en gubbe och eldade i den...



Här går mina svärföräldrar och håller hand och dom har nog varit gifta i sisådär 48 år eller om det var så länge dom hade varit tillsammans. Det var nått med 47 förra året så det aja hur länge är det ?



Sen på kvällen åkte vi ned till bron för att tända marshaller över vindelälven detta gjordes på flera ställen vid älven.



Sven var med och Anders



Här har vi tänt alla marshaller

sen åkte vi hem och sov gott.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Det med sand är en annorlunda mila.har aldrig sett den modellen,i Skottvångs gruvor där gjorde man med stockar och kol.och servera kolbullar en gång om året.

2010-08-23 @ 11:42:15
Postat av: svärmor

träffades 1965 förlovades 66 och gifte oss 68.

2010-08-23 @ 11:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback