öroninflammation och virus i halsen

Morgonen började med att jag vaknade och hade så ont i öronen att jag inte kunde sova. Ringde vc kl 8.00 prick och fick en tid till 10.30. Kom dit och skulle ta prover innan doktorn.
Men jag var visst lite svårstucken så de fick sticka två gånger och ändå bara ta halva rör.
Jag var snål med blodet tyckte dom. Läkaren  kom in 3 gånger under den tiden dom tog proverna för att se om jag var klar.

Det var öroninflamation och virus i halsen

Tjoho vad kul, jag fick  öronsalva till öronen och inget till halsen.

Sen gick jag till apoteket i vindeln och det hade så klart inte den men sa att den fanns på kronans droghandel i umeå vid renmarkstorget.
Och vi skulle ju ändå dit så det passade bra.

Jag gick in på kronans droghandel vid renmarkstorget och blev bjuden på en hel semla och en kopp te.
Jösses så gott. Speciellt som jag hade fastat sen igår vid 20.00.

Sen handlade jag den där himla boken till skolan PAOU 560 pix fattigare blev jag på Åkerbloms för mina och anders julklapps presentkort=) det tackar jag och bockar för.

Och sen var vi på jula och på coopforum.
Bra ledig dag alltså.

Mina öron har i alla fall fått salva i sig och mår nu bättre.

nu ska vi äta middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback