jenna är hysteriskt kul

Min hund är hysteriskt rolig, en dag när jag skulle till jobbet(igår innan snön) så var jag ute med henne och busade, sen gick jag och hämtade bilen och körde den till dörren för att jag skulle ta med lite grejor och då gömde hon sig bakom husknuten, som matte jag tääänker iiinte åka biiil med dig.
Så jäkla gulligt var bara tvungen att ta ett kort.
Still mobilen så det är inte bästa kvallen men endå, skitroligt.



haha ser du paniken hon tror allvarligt att hon inte syns bakom pinnen, hihi hon är hysteriskt kul

Idag har det snöat så mycket så mina gårdstövlar går igenom snön, det är snö upp till knäna på sina ställen och upp till mitten på vaderna på andra ställen .

Jobbigt.

Nä nu ska jag ta mig an hur man skriver en bra uppsats, jag låg och läste den efter jobbet när jag kom hem och det slutade med att jag låg och snarkade istället sov middag till fyra.
Skönt men onödigt.

Nu ska jag i alla fall sova

godnatt.

men visst är bilden hysterisk, gömma sig bakom pinnen....hoho hon börjar ta efter daisy på rädd för att åka bil fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback