killer

Jag skulle behöva skriva ett killer cv. Bara för att ha ett.
Inte för att jag vill byta jobb just nu.
Men i framtiden vet man inte vad som händer och då skulle det vara underbart med ett killer cv.

I dag har jag fått mina preciuse böcker, låter närhet och distans, kvalitativa metoder i samhällsvetenskap som intressant? eller jag kanske kan locka med statestikens grunder eller möjligtvis, samhällsvetenskaplig metod, inte det? vad sägs om en hel bok  hur man skriver en bra uppsats eller invitation till sociologi, ett humanistiskt perspektiv?

Skulle inte tro det va?
Men det hade jag tänkt läsa ut så fort som möjligt eftersom vi ska läsa paralella kurser. Så då måste jag skynda mig på.
På måndag hade jag tänkt att ringa till indexator och höra om jag får forska på dem.
Ska bli mycket spännande. Om jag får ett nej får jag tänka ut en plan två.

Men just nu hoppas jag på det bästa.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Bilderna..?!

Postat av: Kristin

Det är ju det jag inte får till, den utfrätta sidan och vet ej om det går att rädda för jag kommer attans inte på hur jag ska göra..suck..

2010-01-26 @ 14:29:59
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Du förstod att jag ville ha lite hjälp där kankse i den förra kommenateran jag lämnade ;)

Elr nu ser jag ju att den ej kommit med, skrev att det är ju just det jag ej får till på bilden och vet ej om det går att rädda..

2010-01-26 @ 14:35:14
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Fixat ;)

2010-01-26 @ 16:16:55
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback