lapptäcken och blandsaft

Idag har jag jobbat och nästan kommit hem som en halvdöd människa med näsan full av blod.
Det är verkligen det värsta med att bo här uppe.
Sex månader om året blöder jag näsblod för att det är så himla torr luft och kall luft.
och när jag är täppt i näsan är det ännu värre.

Så där nu har jag gnällt färdigt om det.

Idag har jag jobbat, sen har jag shoppat på konsum, livsnödvändigheter som pasta, 3 för 27 kronor, kycklingfilé 49.90kr kilot, blandsaft med jordgubbsmak, min nya last i livet, bröd och var det något mer?

i dont remember hmm...

Sen kom jag hem, min tur att laga mat så det vart currykyckling med pasta och ärtor majs och paprika röra.
Sen såg jag på film.
Ja jag vet, jag borde igentligen koncentrera mig på mina uppgifter i skolan.
Men jag har bestämt mig för att ha fredagen ledigt, se på film, dricka blandsaft och äta chokladboll som Anders har gjort.

Jag har sett på hur man gör ett amerikanskt lapptäcke.
Väldigt fin film och så blir man så sugen på att göra ett eget, jag som har tummen mitt i handen när det kommer till att sy. Desutom äger vi ingen symasking. Men vi har ett strykjärn det kanske går i alla fall om man tar sånna där limbitar som jag använder när jag ska "sy upp gardiner eller lägga upp byxorna"  så kanske jag kan göra mig ett lapptäcke i alla fall.

Inte för att jag har tid med det, jag ska ju plugga. men till sommaren eller nått.
Just ja

Dålig bildkvalite och det är från mobilkameran men här kommer en närmre bild på min kära tatuering



Fin va=)

Och ja kortet är uppoch ner och den sitter på baksidan axeln.
Jag gillar den starkt=)

Aja nu ska jag ner och dricka blandsaft och äta chokladbollar med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback