livet

Igår jobbade jag kväll, och slutade 21.15 när jag kom hem gick vi och la oss nästan på en gång och det var så himla mysigt att ligga i sängen och prata med varandra.
Även fast det var hemskt varmt.
Det är nackdelen med vedeldning, på morgonen är det svinigt kallt och på kvällen är det så hett så att man inte kan sova för att det är så varmt.

I morgon ger jag mig av söderut. Jag ska till Växjö.
Jag ska plugga och tala högt.
Det är tur att jag har bestämt mig vad jag ska tala om. Nu ska jag bara hem och öva det på doggen innan jag övar det på sambon=)

Och det är inte föräns på lördag jag behöver göra det i skolan.

Men endå. Hur kul är det att stå inför 90 pers och bara bla bla blaj.
Det är väl en del av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback