sniffa på

Oh wow, hela fyra kommentarer. *älskart* till personerna som gjorde det=)
Ni andra*skäms* nädå det gör inget.

Här i Norrland är det inte lika kallt idag bara runt 15 minus det är ju en betydlig förbättring mot minus 28 grader.
Jenna och jag vi har haft sovmorgon i sängen gud så skönt.
Anders gick upp, gjorde eld, gick på morgon prommis med hunden, gav henne mat, sen kom hon och burra ner sig i sängen bredvidd mig som snarkade. Ja jag snarkar.
Åh jag tycker hon luktar så gott, våran Jenna. Ja jag vet hon är hund och hundar luktar oftas härk.
Men våran Jenna hon luktar så himla gott, hon luktar varmt och gosigt på något sätt.

Har du tänkt på att personerna du älskar mest, oftast luktar väldigt gott.
Som Anders att snussa honom i halsen precis vid halsgropen. Det är himmel på jorden så himla gott luktar det.
Sen finns det ju delar som inte luktar så gott på personer man gillar som fötter.
Men oftast så luktar personerna man gillar mest väldigt gott.
Det måste vara något primitivt inbyggt. Eller är det bara jag som gillar att sniffa på folk.

Jag vet att min mormor hon är död sen 20 år tillbaka men hon luktade jukonsalva och johnsilver ciggisar.
Mamma hon luktar rök pappa han luktar ofta tea trea oil eller någon annan orientsmörja som han försöker smörja in sina onda axlar i. morfar luktar skog, skog och ja morfar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback