Skriv under

Min goda gärning.

Jag har inga barn än, men i framtiden vill vi ha barn jag och anders. Inte nu och nej jag är inte gravid, jag lovar på heder och samvete.


Men jag har vänner som har fått smått och jag tänker även för mina framtida småttingar, om några år eller så där, att det är bra med en bra förskola.
Som är lagom stor med små barngrupper och bra pedagoger som man kan känna trygghet inför att lämna ifrån sig barnet till.

Därför har jag skrivit på ett upprop som handlar om att stoppa de stora barngrupperna inom förskolevärlden.

Den rekomenderade storleken är 12-15 barn i varje barngrupp.

Så därför skriver jag under.

Jag tycker du också ska skriva under och det gör du
här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback