Hicka

Jag har hicka. Det är jobbigt med hicka, jag har hickat typ en kvart och inget hjälper med för att jag ska bli av med den.

När jag vaknade i morse så hade vi ingen ström.
Igår kväll var det ett jätteåskväder här över häggnäs, det dundrade och small och hela huset ström gick, det började brinna i skogen igen. Men eftersom regnet öste ner så slutade det brinna fort även om det luktade bränt.
Vi var tvugna och gå ut och kolla så att inte blixten hade slagit ner i huset och det brann någonstans på gården.
De i vindeln hade ingen ström heller, den kom tillbaka rätt fort dock.


Nu är jag själv hemma, Älsklingen är med Sin mor och syster till Umeå och gör nått. Själv så ska jag snart åka till jobbet men innan dess ska jag lämpa av hunden hos svärföräldrarna.


Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Jasså, attans då.. Jodå trivs som fågeln i skyn ;)

Kan ju inte bli bättre elr jo om jag får jobba med det också..

Händer denna helg då?

Postat av: Mona

BUUUU!! Hoppas hickan, (och åskan) slutat nu! kram

2010-05-14 @ 22:01:51
URL: http://blomster.zmn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback