Kontrasternas värld



Och så här ser det ut nu hos oss. På ena hållet och på andra hållet  var det ingen snö alls.
Kontrasternas värld är det här i häggnäs.

Idag ska jag sätta mig med det sista i min uppsats.
Om min kära kära handledare bara ville höra av sig nu när jag mailade i förra veckan om hur hon vill ha det.
Så vore det toppen verkligen toppenknoppen toppen.
Annars fortsätter jag bara skriva och klämmer in lite mer saker. Är uppe i 17 sidor och då har jag inte ens kommit till analysen och disskussionen. Bra va!

Jag hoppas verkligen att jag blir klar med uppsatsen i tid.
Jag börjar inte med pa och tentan föräns jag är klar.
Och jag ska bli klar idag.
Så är det bara.

Nu till nytt ämne, sumprunkarna var här igår och tömde den överfulla brunnen. Det är inte konstigt att vattnet inte har runnit ut när man duschat/gått på toa/ spolat i handfatet. Den var superfull.
Men nu är den tom igen och vi har satt in ett abonemang och de ska komma igen i augusti för att tömma inför vintern. Jippie!
Men vilken stank. Man nästan kräks vad det luktar. Som en sådan skulle jag inte kunna jobba. Det är jag för finkänslig för. Jag skurade badkaret på nedervåningen ren igår för att få bort lukten.
Jag tror att den försvann i alla fall.

Nä nu ska jag dricka te, äta två smörgåsar med philadelfia ost med pestosmak och fila på den omnämnda kära uppsatsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback