luggklippt



Nyklippt lugg
Känns bättre än barret jag hade igår

Kommentarer
Postat av: June

SV: Hahah! Det låter störtskönt, en syndig studentska med fisknätsbyxor ... Jag ska försöka göra lite nytta och fördriva mina dagar med att hitta på saker! Ibland har jag en tendens att bara bli sittande här. Idag ska jag plugga, gå på stan, besikta om bilen och baka. Om allt går som det ska. :P Du då?

Postat av: June

SV: Hahaha! Porrig. Haha. Aha, kul. Låter intressant :) Jagskrev c-uppsats i vintras, om hur medierna skrev om kronprinsessparets förlovning. Just nu håller jag på att avsluta ett par distanskurser innan jag tar examen. Ska skriva ett paper om könsrollerna i en bok av Håkan Nesser till exempel.

Japp, jag var tvungen att byta ljuddämparen, vindrutan och fylla på spolarvätska ^^ Men nu är den godkänd och jag kan äntligen tvätta den, städa ur den och sälja den! Jag hade tänkt göra blåbärsmuffins! Om jag får tummen ur :)

2010-05-11 @ 14:15:56
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback