skämsfaktor

Ibland skrattar mina vänner nerifrån landet när vi pratar i bilen, Ja jag kör med hörlurar så det är koolers.

När jag säger nu ska jag bara tuta så att en tjäder flyger av vägen eller orre." va ser du en tjäder nu!" japp det gör jag så det så!"
Vi har sånna djur här i norrland. Storspovar, orrar, tjädrar och pärlugglor åtminstone där jag bor.
Pärlugglorna är fem par. Och de hohoar hela natten lång. Gör mig vansinnig.

Men det är härligt med naturen samtidigt, jag får uppleva tjäderspel, orrspel och trandans live om dagarna.
Japp jag har tom sett två älgar göra det. Det ni det är inte alla som har gjort.
Jag höll på dö och skämsfaktorn var hög.

Men man får se många djur det var väl bara det jag ville ha sagt igentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback