super sexig



Oh yes jag kan inte låta bli
Visst är dom snygga
och det bästa är att dom har en gångbar klack som gör att man inte dör när man går i dom.
Jag förstår mig inte på tjejer som har 10 cm klack.
Fyra duger så bra åtminstone till mig.
Jag håller på att gå ut dom.

Anders sa " du känner dig fin i dom va? Det låter som en femårig flicka som har lånat sin mammas klackskor när du trippar runt här hemma med dom på."

Och ja det gör jag, jag känner mig inte bara fin, utan superhet och jätte sexig.
Det är konstig att kläder eller skor kan ha en sådan inverkan på en. Eller åtminstone på mig.
Gör mig glad köp skor.


Kommentarer
Postat av: Mona

Fina skor! Jag har också handlat skor idag, 3 st fina sommarskor! Ska bli skönt att få ställa undan alla vinterskor nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback