Må bra och nödvändigheter



Så här skönt har jenna haft det idag ute=)

Och jag kan inte göra annat än att hålla med henne.
Det är härligt skönt ute, vi har balkongdörren, ytterdörren, alla fönstrena öppna och det är så där härligt.
Jag har både gjort må bra grejor och nödvändigheter idag.

Jag har tvättat ena hallmattan, vi har tre men den som behövdes tvättas är tvättat.- Nödvändighet
Jag har städat och skurat hallen-nödvändighet
Jag har plockat i köket så nu är diskbänken ren och bordet tomt-nödvändighet

Sen har jag gjort måbra saker oxå.

Suttit på bänken med svärfar, älsklingen och kliat hundar bakom örona- må bra sak
Jag har målat tånaglarna rosa - må bra sak
Jag har målat naglarna i samma rosa färg som tånaglarna - må bra sak

Nu ska jag snart ner och äta jättegod middag, kyckling, ris och wookgrönsaker
umgås med min älskling och klia hunden på magen - må bra sak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback