-13 kg

Jag har gått ner 13 kg nu sen den 26 juni.
Det är jag väldigt stolt över.
Det roliga är att det känns som jag inte har gjort några uppoffringar alls. Även fast jag har ändrat på en hel del.

Jag äter inte lika mycket smörgåsar.

Istället för att äta mackor på morgonen äter jag gröt, havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk.

Och på jobbet äter jag ägg med kaviar till fikat istället för att äta mackor.

Och så äter jag betydligt mycket mindre snask och läsk.

Det är nog det enda jag gör.

Gröten gör att jag inte blir lika hungrig på kvällarna och äggen är lika mättande som en macka.

Och jag är glad över att jag fortfarande går ner i vikt.

Kommentarer
Postat av: June

Grattis eller vad man nu säger, vad skönt att du ser resultat fastän du inte tycker att du gör någon direkt uppoffring. Det blir nog rätt enkelt då!

Sv: Du har ju knappen i din meny nu så jag antar att du fick till det :)

Postat av: Lisa

Det är små förändringar i vardagen som gör det. Heja dig!

2010-10-15 @ 13:16:52
Postat av: June

Sv: Men gud vad skumt. :P Jag vet inte, jag är inte så bra på det där faktiskt, jag brukar kopiera in kod och försiktigt ändra i den. Gå in på designadinblogg.se så hittar du nog hur du ska göra.

2010-10-15 @ 17:06:50
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback