Min sommar

Min sommar började lite rörigt. Mest rörigt på jobbet igentligen och inte i själva livet.
Så sommaren kom inte igång föräns i juli
och då kom Lisa och Pär hit <3



Sen var det en strid ström av gäster. Vilket var fruktansvärt roligt.



Cicci var här och vi såg på en kyrka på en myr





Vi var och tittade på utsikten och soligt var det



Och så var Rickard och Robert förbi på en visit mycket roligt



Jenna trivdes som fina fisken på åkern bland blommorna.



Jag åt sushi och dog lite av godhetssyndrom....mumma....



Johnny, Stoffe och Bea var uppe på besök och det var ju super att träffa dem med=)



Sen fottade jag lite



Alice kom till hundskaran som olsboklanen har=)



Jag var i värmland och hälsade på morfar



Och mamma



Och vi åt handgjord glass mums...



och såg vargspår(?)


Och träffade AnnCathrine



Var och Hälsade på Nathalie, Dan och Oliver( han skönheten på bilden med randig tröja, ja inte jag alltså)




Hittade en konstig plåtmann i gräsmattan=)



Tog kort



Och Natalie var och hälsade på.

Så det var min sommar. Bara massor av härligt socialt umgänge.


Jag har haft en fruktansvärt bra och rolig sommar. Helt fantastisk har den varit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback