så att du vet

Jag borde plugga, jag pluggade igår.
Men jag sitter bara och slösurfar tittar på the muggen bredvig mig och kan inte koncentrera mig.
Kanske är det så för att jag vet att du ligger där på operationsbordet och folk skär med knivar i din kropp.
Jag gillar inte tanken, verkligen inte.
Kanske är det för att Jenna uppför sig konstigt och kräktes på den röda mattan i sovrummet i morse.
Hon uppför sig konstigt för att du inten är hemma.
Eller så uppför hon sig konstigt för att jag uppför mig konstigt för att du inte är hemma.
Det bara ösregnar ute och jag borde plugga.
Det går inte.
Jag bara tänker på dig och sänder dig min kärlek och jag vet att vi synns i morgon.
Men det gör inte mer för min koncentration ska jag säga att jag vet att du ligger där på operationsbordet med människor som skär dig med knivar.
Det bara är så.
Så att du vet.


Jag älskar dig massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback