LEDIG

Jag har burit ner alla pluggrejor från datarummet till köket. Känner för lite att förnyelse förnöjer.
Fast så värst mycket pluggande har det inte blivit idag.
Jag har gjort annat som att ta sovmorgon till klockan 10. Denna underbara upplevelse. SOVMORGON.
Jösses så skönt.

När Jag kom uttrippandes från sovrummet och gick in i datarummet där anders satt och pluggade så sa han godmorgon, dax att vakna nu, du var trött va, eller nått sånt för jag hade sovit som en stock.

Det blir så
Jag har varit ledig( förutom idag) 3 dagar den här månaden.
Den 1a september
Den 4e september
och den 15 e sepember
idag är den 20e september och jag är äntligen ledig.
Men som sagt behöver någon mig att jobba( förutom på onsdag) då kommer jag g ärna och jobbar jag behöver min flytande tid.
men det är grymt skönt att vara ledig idag.
Jag behövde det=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag saknar dig så det gör ont.

2010-09-21 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback