socialpsykologin lockar

Arbetsgrupper från gräsnlösa team till slutna rum, eller introduktion till socialpsykologi, jag vet inte vilken av dem jag ska sätta tänderna i, eller ja alltså läsa ut först.
jag har ju börjat på socialpsykologin.
så det kan vara bra att fortsätta på det man börjat med.
Men jag vet inte.
jag tror det blir socialpsykologin.
den känns mest lockande, eller rättare sagt jag tror den andra boken är roligare men det är bättre att göra det tråkiga först så får man roligt sen=)
nä nu till böckerna jag har inte tid att sitta här och skriva blogg när socialpsykologin väntar så snällt på mig.

kram

föresten det regnar här.
spöregnar.
tur att jag har fina regnkläder som gör att jag inte blir så blöt när man ska ut.

Jenna har fått en sele med reflexer och en egen lampa på.
Det må vara bortskämmt med en egen ficklampa till hunden.
Men vet du vad, det är det inte.
Här i häggnäs är det bäcksvart efter 20 00 och då behöver man en ficklampa för att se vart våran svarta hund är.
Så att hon inte får för sig några dumheter.
Fast det brukar hon ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback