Mina nya pjucks



Dom här har jag ropat hem på tradera=)( bilden är lånad av förra ägaren till skorna)
Snygga va helt oanvända.
Ska jag trippa runt i nu i vår. Åh vad jag längtar tills dom kommer hem till mig.
Jag gillar verkligen trä klacken. Det är så snyggt.
Och bäst av allt inte för hög klack så man faktiskt kan gå i dom=)
YEY vad härligt.

Ibland är det faktiskt skönt att få unna sig något fint.

Jag behöver verkligen det nu när askmålnen sprider sig.
Skolan hopar sig och jag tror jag gör det svårare för mig än vad som måste.

Jag har tom slutat se på nyheterna.
Visst är det illa.

Jag förstår inte hur L.Z(lektor i arbetsrätt) tänker när han tycker att vi ska ta med nyheter om arbetsrätt från nyheter och rikstidningar(DN eller SvD) jag har inte tid med sånt nu.
Jag har bara tid med det jag har tid med och det är leta kurslitteratur.
Få ihop emperi och teori.
skicka iväg det till min handledare.
Få ett svar.
Rätta till

Börja på Pa paperna
Skriva hemtenta

bli klar med allt.

I allt detta ska jag även jobba 91 %  och i helgen är vi hundvakt.
Men det gör inget hundarna är inget problem.

Uppsatsen är.

Eller jag kanske gör den till ett större problem än det behöver vara.


Så därför behövde jag lite vardagslyx. Ett par oanvända skor från tradera.

Visst är dom övertjusiga=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback