trött och plugg

I morgon åker jag ner till växjö för plugg.
Jag ska bo på hotell den här gången för hon jag brukar sova hos ska ta studieuppehåll, grattis till befodran föresten om du läser det här.
Så det ska bli gott med hotellfrukost om den nu är något att ha.
Jag får nära till tågstationen i alla fall.
Ska bara försöka förstå mig på bussystemet men det lär ju vara fler personer i klassen som sover på samma hotell som jag. Så det ska säkert gå bra.

Jag har hämtat ut biljetterna i dag till tågresan och lämnat in böckerna på biblioteket.
De har torkat nu och det synns inte att de har varit lite blöta i ena kanten. Pjuh
Jag har haft vikt på dom under torkningstiden.

Nä nu ska jag fortsätta plugga tror jag.

och slutta vara så trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback