kurslitteratur funderingar

Idag har jag och Jenna varit ensamma hemma en stund på dagen.
Anders och Allan har varit i lycksele.
Så jag passade på att hänga upp en tvätt, scanna in lite grejor och hämta in ved.

I går så åt vi fettisdagsbulle och spaggetti och korvstroganoff hos Dagny och Allan, Jasmine var där med och hon fick en bunt med kent skivor av mig som jag har lessnat på.
Så nu kan hon lyssna på dem i bilen eller när hon håller på att plocka upp kartongerna efter flytten.

Jag har lite tristess i pluggningen, jag kan inte göra så mycket föräns mina fjärrlån kommer, det är faktiskt jobbigt med fjärrlån, tur att det inte händer så ofta att jag måste låna.
I morgon ska jag ringa indexator, företaget jag ska forska på, och höra om jag kan få börja mina intervjuer lite tidigare och även ringa min handledare och se om intervjufrågorna var okej så att jag kan sätta igång.
Jag vill bli färdig så tidigt som möjligt. Jag har i alla fall mejlat henne igen, få se om jag någon gång får svar från människan. Jag har fortfarande inte fått svaret från mejlet jag skickade i december, men hoppas kan man ju alltig göra.

Jag är rätt otålig av mig, jag vill göra färdigt fort, annars tröttnar jag.
En av de där "måste ha " kurslitteraturen kostade 560 kronor. Hujedamig så himla dyrt.
Jag förstår inte sådana som har studielån klarar sig när kurslitteraturen barskrapar en så fort man måste beställa ny.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback