tack handledaren tack verkligen

Min handledare hörde av sig till sist.
Svaret blev, gör om , gör rätt.

Så nu har jag ingenting alls att gå på.
Jag måste börja om från början med allt.

Hur kul är det när jag har suttit och väntat sen i början på januari på hennes ok eller inte.

Sen har hon mage att säga : Men det gör ju inget om du lämnar in sent, vi har sånna studenter med, som gör sånt, det finns ett uppsamlingstillfälle i augusti med.

Man ba tack för att du tror att jag alltid är sen när jag tar mina studier av yttersta vikt och alltid lämnar in i tid med flera dagars marginal ibland veckor.

Sen att man inte hör nått på sina öron, för salvan och inflamationens skull, inte kan prata för halsen och dessutom har blivit täppt i näsan så känns det inte så kul att spendera ens tre lediga dagar i sängen när man skulle behöva göra om gör rätt.
För att hon inte har fått arslet ur vagnen.

Hon vill att jag ändrar allt.Precis allt. Tema hela tjosanet.

Tack handledaren tack. verkligen precis vad jag önskat mig sjukdom och gör om gör rätt

Kommentarer
Postat av: johanna

Så tråkigt! Du får klaga på handledaren om ni har något utvärdering av kursen sen!



Krya på dig!

Postat av: Kristin

Ja det där skulle ju jag fått utbrott på nästan 2 månader senare. om hon nu tyckte det så kunde hon sagt det tidigare såhade du ju haft en ånad minst på dig att göra om och göra rätt...suckar.. Du är inte den enda tyvärr som råkar ut för sådana marodörer..

2010-03-01 @ 20:52:54
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback