Intervjudags del!1

Idag kl 12.00 ska jag göra min första intervju.
Ska bli jättespännande,  jag har sammanställt sex frågor som ska tas upp.
Letat fram en mikrofon till lappen.
Skrivit ut en kopia till mig och en till henne.
Letat reda på en fungerande penna och ett block.
Lappväskan.
Mina SNÖ of sweden örhängen och nu till det stora valet, vad ska jag ha på mig?

Jag vet att det kanske inte är det man ska obsessa över när man ska intervjua någon för en a uppsats.
Men jag fungerar så.

Jag ska ta fram strykbrädan och sätta på mig en fin skjorta som jag fått av min svägerska.
Det är så himla bra att ha svägerskor som ger en fina kläder=)


Aja nu ska jag ner och  äta frukost. Sen blir det påklädning och sen blir det intervju dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback