piffigt



Så här ser det ut hemma idag. Det är bara lite snö kvar i skogskanten hos grannen.
Himlen är klarblå mellan molnen och jag sitter i kjol inomhus.

Inte för att det är så himla varmt ute eller inne utan för att jag vill känna mig piffigt fin.
Det är det som är charmen även om vi bara är hemma idag så kan jag göra mig piffigt fin i alla fall.

Jag sitter fast i mina böcker. Det är jobbigt.
Jag vet inte om den boken jag har räcker jag skulle vilja inrikta mig mer på rollpsykologi.
Typ socialpsykologi med roll inriktning om rolloklarheter och vad rollen gör för individen.
Och då har jag helt fel böcker känns det som.

Jag vet inte jag kanske bara får ge mig och gå vidare.

Nä nu till något positivare jag är piffigt fin i min kjol så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback