Älskad och saknad

Jag och farmor

Vila i frid du vackra själ.
Du som kämpat genom livet imot sjukdom, fördommar, och mycket mera.
Brunnit för din familj och för din älskade.
Du som föddes utan släkt
och gjorde en stor härlig familj.
Nu är du hos farfar
efter många års längtan efter honom.

Jag älskar dig farmor
Tårar rinner ner för min kind
av saknaden efter dig.
Men jag vet att du har det bättre nu.
En bit av dig är alltid hos mig.
Och därför är du alltid älskad och aldrig glömd.

Sorgen och saknaden efter dig är stor farmor.
Glöm inte att titta ner på mig  och resten av din familj här på jorden ibland.
Vi kommer titta upp på dig.

ditt barnbarn Ellinor

Min farmor Sonja Bergström dog i dag vid 9 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback