Grattismamsen

Halå
Nu är jag påväg hem till lilla mamsen. Hon fyller 50 år idag. Ett halvt sekel gammal blir hon.
Jag hittade ett så bra kort till henne. Hon kommer asgarva.
Det värsta är att min kamera har brakat ihop villket är högst deprimerande.
Måsta få mr A att laga den.
Undrar vad något sånt kan kosta.
Jäkla skit.
Igår var jag och L o gjorde stan.
Det var så skojjigt. Vi var på debenhamns, som dom ska lägga ner. Det kommer väl bli nått jätte H&M där eller nått istället.
Så allting var på halva priset . Inte för att jag handlade nått där.
Sen var vi på de vanliga ställerna, hötorget,sergelstorg, åhlens, h&m osv...
Det var så mysigt.
Jaja nu ska jag ta och åka till mamsen ifall hon behöver lite hjälp av mig innan allt folk kommer över.

GRATTIS Mamsen 50 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback