whiplashskada

Först pajade min tandställning i natt. kl 2 sa det tjong i munnen. Whiplashskada på en gång.
Herre gud! vad ont det gjorde.
Ja då var det bara att dricka resten av natten.
Fick åka in och sätta mig på tandis kl 7 efter 10 timmars långt arbete.
Jobbigt värre. Dom öppnade inte föräns 8 och jag var fullkommligt vrålhungrig.
Så jag gick ner till kiosken där reade dom ut rostbiff med potatissallad, eller mosarella smörgåsar till halva priset. En macka 16 spänn så jag köpte 3.
En till mig till frukost en till anders och en till i natt. Tycker jag förtjänar det med tanke på att jag inte kom hem föräns 11.
Kom in till en ny kvinnlig supersnäll och duktig finsk tandläkartjej.
Hon var verkligen jätteduktig.

Kommer hem. Släpar mig och katten till sängen.
MAAAAAAaaaaaaatttte var har du varit hela mitt liv. skrek han när jag kom innan för dörren.
och vägrade lämna min sida.
Det vara bara att lyfta upp och konka runt på honom.
Somna som ett litet ljus och vaknar av att telefonen ringer.
Missar så klart samtalet sorry mona.
Och hemtelefonen dör.
Tänkte ge den en kvart och ringa igen.

Ja nu ska jag äta "lunch"

Kommentarer
Postat av: Mona

Telefonterror typ! *hehe* Hoppas jobbet inatt går bra och att tandställningen sköter sig snyggt! :)

2006-12-19 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback