suck

A är jättesjuk. Hans pencillin funkar inte han har blivit mycket värre. Ringde sjukvårdrådgivningen idag. De sa vänta till på måndag är det inte bättre då gå till doktorn igen.
Jag menar varför skicka med fel medicin som inte fungerar.

A vill inte att jag går från umedalen till puls. Suck...
Jag menar jag har gått förut till ica puls, många gånger!!
men han är orolig för haga mannen.
Jag fattar inte att idioten till haga mannen ska få ha sån makt över kvinnor.
Ingen jag känner (tjejer ska jag tillägga) vill vara ute ensamma på kvällen längre.
Jag som verkligen gillar kvällspromenader. Det är hur skönt som helst.
Men näää....
nu går inte det heller.
Jävla haga man!

och när A är orolig då blir ju jag orolig med! Så jag vet inte. Ska jag göra vad jag känner för gå till ica puls eller ska jag skita idet?

Jag fattar inte att en sån idiot som haga mannen kan få bestämma över mig?

Usch...

Det är tur att jag inte jobbar i helgen i alla fall.

Fast plugga ska jag ju iför sig.
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback