Back on Rättspsyk

Nu är det bara en veckas praktik kvar efter i morgon alltså.
Det har varit fem jättesköna bra, lärorika veckor.
Jag trivs som fisken i vattnet här.
Jaja får se om man kan fiska upp ett sommarjobb här kanske annars blir det nog på passjobbet.
Jag fick inte helgtjänsten på backenhemmet. Men jag får bli timmis..
Vilken känns skönt när jag inte alltid kan ställa upp hos P:ass stället för att jag har skola eller annat för mig.
Då blir det lättare att få en större inkomst.

Här i Norrland är dom riktigt schyssta. Jag ringde till tandhygienist programmets studievägledare och frågade om jag hade någon chans att komma in på  utbildningen och hon tyckte jag skulle göra om mitt högskoleprov.
Men som alla förhoppningsvis vet så är ju det för sent att anmäla sig till det. 15 februari tror jag sista anmälningsdatumet var.
Men hon fixade så jag får göra det endå.
så Lör den 1a kommer jag sitta hela dagen i skolbänken, antagligen på dragonskolan och göra ett nytt högskoleprov.
Jag hoppas att jag får 1,0 eller 0,9 i snitt.
Hade 0.7 på förra. Men men får försöka plugga så mycket det går inför det bara.
Hon berättade att den som kom in med lägst på tandhygienistprogrammet i Hp( högskoleprov)  hade 0,7 så jag ökar ju på mina chanser att komma in om jag får högre än det.

Jaja...får se hur det går.
kramis
ps A o J hoppas ni får det kul i kväll när jag har praktik, hemma. Berätta hur filmen var och A jag vill se den med!

Kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback