En till lista!

Namn: Ellinor
Längd: 166cm
Vikt: tjockis
Vad är du på för humör just nu: seg deg humör, funderar på att lägga mig i badet.
Favoritbok: Diana Gabaldon böckerna. Den nya som jag inte har (snö och frost) önskas i julklapp.
Favoritlåt: oj uammm mr a o min låt
Favoritmat: lasagne
Fritidssysslor: måla, se på tv, träna dricka te
Drömyrke: tandläkare/tandhygienist
Band du sett live: Pink, velvet revolver, bsb, mm
Band du vill se live:En del
Hatar: orättvisor
Älskar: mr A och min familj o mina vänner
Vart vill du resa: ÖVERALLT
Vad åt du senast: En zatsumas
Senaste film du såg: Führens Elit
Vad lyssnar du på just nu: Tangenttryckning och babbel
Utbildning: Media programmet, Undersköterske programmet, lite kurser på komvux
Din förebild: Jadu
Någonsin varit deprimerad: Alla har det, mer eller mindre..
Favoritväder: Den dagen det inte är för kallt för att gå ut i t-shirt är bäst
Är du en mysig person: mycket
Varit utomlands: Japp
Någonsin blivit dumpad: Japp
Någonsin dumpat någon: Japp
Knarkat: Nej
Är du svartsjuk av dig: Mja, rätt så kanske
Vad är ditt första minne:när jag visslade på dagis
Är du lättväckt: nej, är en argbigga när jag vaknar
Är du beroende av något: Nej
Vad är du mest nöjd med i ditt liv hittills: min sambo o kissekatt
Är du bra på att hålla i pengar: Om jag vill det så :P
Vad är du riktigt bra på: att kyssas
Är du kär i någon: ooh JAAAA
Vilka skor använder du: vinterstövlar
Vad är du rädd för: en hel massa
Senaste filmen du hyrde: kommer inte ihåg
Senaste personen som ringde dig: M min granne
Långdistansförhållanden är: jobbigt kan jag tro
Någonsin gråtit över en man: Ja
Någonsin gråtit över en flicka: nej
Ljugit för någon: Ja?
Antal gånger ditt hjärta brustit: Många
Antal hjärtan som brustit pga dig: Ett par stycken
Killar du kysst: OJ!
Tjejer du kysst: inga
Antal skivor du äger: hur många som helst
Favoritdjur:katter
Senaste person som sov i din säng: jag o mr A
Senaste person som du gick på stan med: mig själv
Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det: JA
Har du varit förtjust i någon du inte haft en chans på: Ja, haha, fast det var när jag var liten :P
Vilka kläder sover du helst i: naken
Är du ett hälsofreak: Mja, när jag känner för det ..
Träffat någon ny de senaste 72 timmarna: nej inte vad jag kan komma på, om inte hon i kassan på ica räknas...
Vilken tidning brukar du läsa: amelia
Vad gjorde du i helgen: jobbade och mös med min man
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögon och personlighet
Favoritdag på veckan: Fredag
Är du för blyg för att bjuda ut någon: jopp
Kramar eller kyssar: Båda tack
Favoritspel: monkey world på psp
Kan du nudda din näsa med tungan: nej
Är du romantisk: Ja, rätt mycket
Vad ska du göra imorgon: jobba, träna gå på promenad soooova
Vad vill du säga till alla som läst såhär långt: BRA JOBBAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback