Hej i stugan

Usch idag ville jag inte vakna upp.
Jag blir så trött på jobbet. Jag har sökt ledigt för att åka ner i december för att hälsa på nära och kära.
Chefen sa: Hittar du en vikarie får du ledigt.
Jag hittade vikarie. Trodde jag i alla fall.
Eller hur....
Nu får jag reda på att hon är för dyyyyr....
Så jag får inte alls ledigt.
Hur mycket suger inte det.
Jag lämnade in ledighetsansökan redan i början av oktober. För att ha det ordnat till i december.
OCh jag har ju köpt flygbiljetter och allt.
Jag pratade med tjejen som skulle jobba istället för mig.
Och hon sa att om det inte löser sig på nått annat sätt så byter vi pass helt enkelt.
Skönt då får jag lite fler ledighetsdagar.

Så i morgon ska jag vara trött o grinig efter 10 timmars arbetspass och ringa o gnälla på chefen.

Jag har fruktansvärd huvudvärk med.

Jaja vad är en bal på slottet....

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Även den ljuvaste dröm kan slå in,men om den inte slår in ,glöm inte hur ljuv drömmen var.
kram.

2006-11-05 @ 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback