trillloup

Mona man ska få 600kr per år att göra sådana saker för....jag ska gå kursen den 15e o bli huvudansvarig över det området....fatta party....eller snarare mys och motion eftersom jag blir hälsocoach.
Det skulle vara dåligt av mig att premiera alkohol och fest då.
Men en bowlingtur eller lite badminton skulle inte sitta fel.

Nu är jag " ledig" i nio nätter det innebär att i morgon jobbar jag dag, på onsdag har jag utbildning med jobbet, på torsdag jobbar jag dag och jag kommer garanterat jobba i helgen.

hehe...ledig eller hur....men det är verkligen skoj att jobba på lungan.
Gud vad jag längtar tillbaka.
Jag skulle kunna stanna där och bygga bo i någon liten byrålåda om jag fick fast tjänst.
Så mycket trivdes jag.
jag ångrar att jag slutade.

Muppis är verkligen på mysbusjagharsaknatmatteheeeelanatten humör.
det är stört mysigt.

NÄ nu ska jag äta o hoppa i duschen för att göra mig i ordning för bowlinghallens bravader....

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Passa på o njut av innenärvaro med bra vänner,tills det blir sommar med grillning o sånt.Vi ses snart.Kram

2006-11-14 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback