Det SNÖAR

I morse eller nja 11.45 I morse när jag jag vaknade(ska jobba natt inatt o då behöver man sovmorgon)
Så förde katten ett himla liv. Eller rättare sagt han kröp under täcket svinkall och huttrade.
Jag visste inte att en kisse kunde huttra.
När jag stack ut näsan unde täcket. Jag brukar vira in mig som i en kokong när det gäller täcken.
Så upptäcker jag att fönstret är öppet. Och snön faller utanför.
Den 20 oktober 2006 kom snön till Umeå.
Undrar vart jag har lagt min vinterjacka o kängorna. OCh vart är mina långkalsonger?
Herregud. Jag är inte ens förberedd på vintern.
Men vad skoj det är!
Nu ska jag ta o posta ett vykort till morfar. Då blir han glad.
Och så får jag min promenad.
mr A ska följa med mig på Pump idag. Det ska bli så roligt!
Bild på snön kommer så fort min mobil är laddad.
kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag har redan tagit ett foto på snön, finns i min fotodagbok! Jag jobbar också idag, men bara 15-19!

Postat av: Svärmor

Så går det när man väljer att bosätta sig i den delen av landet,ett bra skäl att få krypa under täcket,dricka te och krama gubben.

2006-10-21 @ 14:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback